Nieuw bij Emma

tods-300x159

Het Italiaanse merk TOD’S staat bekend om haar perfect zittende schoenen en luxe leder accessoires. Ieder product van dit mooie modehuis straalt style en vakmanschap uit. Dat is ook omdat de beste leersoorten ervoor worden uitgezocht en zo graceful met de hand worden gemaakt.

Naast de wereldbekende mocassin (Gommino) de driver met de 144 rubberen nopjes, is er sinds kort ook een complete Pret a Porter collectie te verkrijgen. The Italian Set genaamd wordt door TOD’S beschreven als “outdoor dimensions ready to morph in to urban sartorial elegance.” Het staat voor een mood als natuurlijke materialen, zeer fris en luchtig en uiteraard de beste en de meest zachte leather handcrafted pieces gemaakt.

Het familie bedrijf bestaat al sinds laat 1920s. Het echte succesverhaal begon in 1970 toen zoon Diego Della Valle (Marche- Italië) een grote order kreeg om schoenen voor een grote American department store te ontwerpen. Door sterke en slimme innovatieve marketing strategieën werd TOD’S in 1980 in een keer een feit en unforgettable voor jong en oud. Werd absoluut door de upperclass ontdekt en geaccepteerd, hip and famous, iedereen ging TOD’S dragen. Er is zelfs een Gommino club waar je je eigen TOD’S kan laten customizen.

joseph-logo

Joseph

Born in Casablanca in 1938, the son of a French Moroccan retailer, Joseph Ettedgui came to London, with his brothers, at the end of the fifties to learn the art of hairdressing. In 1960, Joseph and his brothers opened the hair salon, ‘Salon 33’, on London’s Kings Road. Eager to explore new avenues, and with an interest in fashion, Joseph began to display clothing in his salon through a friendship with Kenzo. In 1972, Joseph was stacking striped sweaters, by Kenzo, in the window of his salon, when they were noticed by then fashion editor of The Sunday Times, Michael Roberts. Roberts used the Kenzo sweaters in a photo shoot; the day after the shoot appeared in print, the sweaters had sold out. In the same year, Joseph opened his first fashion shop downstairs to his hairdressing salon, which ultimately laid the foundations for his future success in the fashion industry.

Joseph is one of the most respected and influential brands in British fashion, due in part to the retail sense and fashion vision of founder Joseph Ettegdui, which enables the brand to adapt the Joseph outlets to the constantly changing needs of his customers. Since the 1970’s, the brand has been at the forefront of high fashion, discovering and promoting talented designers, as well as designing the Joseph collections.

 

“Joseph was a great designer, retailer and entrepreneur. His stores have brought together contemporary designers with his own name designs since the early seventies. He will be sorely missed by his many friends and colleagues in the industry and the brand that he has left behind is sure to continue for generations.” – Harold Tillman, Chairman of the British Fashion Council.

marc-inbane

Marc Inbane

De Marc Inbane Natural Tanning Spray zit vol met plantaardige en voedende ingrediënten, zoals Aloë Vera, Ginkgo en Vitamine E. De Marc Inbane Natural Tanning Spray is geschikt voor veelvuldig gebruik, droogt snel, geeft geen vlekken of strepen en is geheel veilig te gebruiken. Deze zelfbruiner wordt daarom ook graag gebruikt door kappers, huidspecialisten en visagisten. De spray is gemakkelijk aan te brengen, geschikt voor alle huidtypen en kan over het hele lichaam gebruikt worden. Één flacon is tot wel 60 keer te gebruiken voor het gezicht en de hals.

Gemakkelijk aan te brengen
Kleur die tot wel vijf dagen houdt
Geheel veilig te gebruiken
Geeft een egaal resultaat zonder vlekken

Gebruik:
De Natural Tanning Spray van Marc Inbane is ontwikkeld voor frequent gebruik. De flacon dient vóór gebruik goed geschud te worden. Hieronder ziet u een filmpje hoe u de spray moet aanbrengen: